Help Ana met beide voeten op de grond!

Update 23-7-2018
De eerste operatie achter de rug!IMG_5682-300x225

Op 12 juli heeft Ana de eerste operatie ondergaan aan haar rechtervoet, tijdens de operatie zijn er twee pezen verlengd. De operatie was heel spannend voor Ana, maar wat deed ze het goed! Ana is vijf dagen in het ziekenhuis opgenomen geweest. Danny en Rianne konden steeds (elkaar afwisselend) bij haar zijn. Aankomende week zullen de hechtingen verwijderd worden en krijgt Ana gips waarbij ze haar voet een beetje zal mogen belasten. Het gips zal ongeveer zes weken blijven zitten en daarna wordt er gestart met revalidatie, Ana zal dan op een nieuwe manier gaan leren lopen. Spannend!
Hartelijk bedankt voor jullie betrokkenheid!

Update 5-7-2018

De eerste stappen kunnen gezet worden… met beide voeten op de grond!

Twee maand geleden hebben we een berichtje geplaatst over de operaties die Ana nodig heeft aan haar beide voeten. Wat ontzettend mooi hoe er in zo’n korte tijd is voorzien in het volledige bedrag dat we nodig hebben voor de operaties. De eerste operatie staat inmiddels al gepland. We willen iedereen die een bijdrage heeft gedaan heel hartelijk bedanken!!

Dit zijn de voeten van Ana, één van de meisjes die sinds november 2017 in ons gezin wonen. Ana is geboren met een afwijking aan haar beide voeten waardoor ze continu op haar tenen loopt. Dit veroorzaakt problemen in haar houding (met als gevolg) rugklachten.

Om te zorgen dat Ana haar hele voetzolen gaat gebruiken tijdens het lopen zijn er 4 operaties nodig, twee aan beide voeten/onderbenen en daarnaast intensieve fysiotherapie.

Dit zijn de te verwachtte kosten van de operaties en revalidatie:

Operatie 1 en 2 aan beide benen: 1.300 euro per been/voet, 2.600 euro voor beide benen/ voeten.
Operatie 3 Rechtervoet: 3.225 euro
Operatie 4 Linkervoet: 2.150 euro
Revalidatie fysiotherapie: 500 euro (schatting op basis van 12 weken fysiotherpie, 3 x p/w.)

Totale kosten: 8.475 euro

Help(t) u/jij mee om deze operaties mogelijk te maken? Dat zou geweldig zijn..!

U kunt een gift overmaken op het IBAN nummer van Stichting Obed: IBAN: NL89 RABO 0302 4139 95 o.v.v. Operatie Ana

Voor meer informatie, neem gerust contact met ons op via rianne@stichtingobed.nl