Presentatie voor de Ouderensoos van de Johanneskerk

Op uitnodiging van het bestuur van de Ouderensoos van de Johanneskerk in Heerde, mochten we dinsdagmiddag 10 oktober 2017 voor een zeer aandachtig publiek vertellen over het gezinshuis van Danny en Rianne Kommer in Roemenië.

Na een hartelijke ontvangst en introductie door de voorzitster mevrouw De Boer, vertelden Renée van de Ziel en Joke de Beer aan de hand van een presentatie over Roemenië, de achtergelaten kinderen daar en de roeping van Danny en Rianne om juist voor deze kinderen een liefdevol thuis te zijn. Het raakte de harten van veel luisteraars dat deze ouders geen mogelijkheid zien om zelf voor hun kwetsbare, vaak zieke of gehandicapte, kinderen te zorgen. Het werd duidelijk dat deze kinderen door het werk van Danny en Rianne mogen ontdekken wat een liefdevol thuis is en dat ook zij de moeite waard zijn.

Het was een middag waarop we mochten vertellen van Gods zorg en liefde voor weduwen en wezen en waarop we met plezier en dankbaarheid terugkijken.

Aan het eind van de middag kregen we van bestuur en bezoekers van de soos het prachtige bedrag van € 119,45 mee voor het werk van Stichting Obed.