Wie helpt er mee?

Het gezin van Danny en Rianne is nu uitgebreid van vijf naar zeven personen, met elk hun eigen noden. Danny en Rianne leven op basis van giften, vandaar dat wij als stichting hen graag financieel willen ondersteunen voor die kosten die direct samenhangen met de zorg voor de kinderen die via het gezinshuis opgenomen worden in hun gezin.

In de onkosten voor de meisjes wordt namelijk maar voor een klein deel tegemoet gekomen door de Roemeense overheid. Concreet betekent dit dat wij maandelijks € 250,- nodig hebben voor de dagelijkse levensbehoeftes van de meisjes.

Daarnaast is voor een van de meisjes extra zorg nodig voor de periode van de kleuterschool, omdat zij vanwege haar ziekzijn en opname in het weeshuis een achterstand heeft opgebouwd ten opzichte van haar leeftijdsgenootjes. Door haar naar een particuliere school te laten gaan, hopen wij te bereiken dat zij over anderhalf jaar kan instromen in het reguliere onderwijs.

Hiervoor hebben wij de komende anderhalf jaar een extra bedrag nodig van circa € 90,- per maand (18 x € 90,- = € 1.620,- in totaal).

Helpt u mee? Met uw eenmalige of periodieke gift maakt u het mogelijk!